Přeskočit na obsah

services icon

Komunikujte se zákazníky, kteří hledají vaše služby

Získávejte z místního online vyhledávání nové zákazníky, i když nemáte fyzickou adresu. Ukažte uživatelům důležité informace a obslužnou oblast, nabídněte možnost rezervací a přímo s nimi komunikujte, aby k vám získali důvěru.
Stránka služeb – hlavní překryvný obrázek profilu firmy poskytující služby zobrazený na mobilním zařízení

Zvýrazněte své služby

Uveďte své služby, aby zákazníci hned věděli, co umíte. Nebo třeba ukažte fotografie své dosavadní práce a lidí, kteří jsou součástí vaší firmy.

Obrázek profilu firmy poskytující služby na mobilním zařízení se zvýrazněným seznamem nabízených služeb

Vynikněte díky referencím

Podělte se o to, jak dlouho působíte na trhu. Zákazníci, kteří na Googlu právě hledají vaše služby, si vás snáze všimnou.

Obrázek profilu firmy poskytující služby ve Vyhledávání Google s mapkou, informacemi o firmě, hodnocením hvězdičkami a dobou fungování na trhu

Poskytujte rychle kalkulace

Přijímejte žádosti o odhad ceny a reagujte na ně, aby zákazníci při porovnávání služeb získali potřebné informace co nejrychleji.

Obrázek profilu firmy poskytující služby s tlačítkem Požádat o cenovou nabídku

Jednodušší plánování

Umožněte zákazníkům rezervovat si služby na místě nebo online přímo z vašeho profilu.

Obrázek profilu firmy poskytující služby s tlačítkem Zobrazit rozvrh a rezervovat

Spojte se přímo se zákazníky

Získejte hodnotnou zpětnou vazbu a odpovídejte na otázky prostřednictvím veřejných recenzí. Navíc můžete se zákazníky komunikovat prostřednictvím přímých zpráv na svém firemním profilu.

Obrázek funkce odesílání zpráv ve Firemním profilu.

Ukažte to nejlepší, co může vaše firma nabídnout

Bez dalších poplatků můžete oslovit více zákazníků pomocí Firemního profilu ve třech jednoduchých krocích.

  • one

    Založení

    Vytvořte si nový profil nebo upravte ten stávající, a to přímo ve Vyhledávání a v Mapách Google

  • two

    Personalizace

    Přidejte otevírací dobu, fotky a další informace a ukažte se zákazníkům v okolí

  • three

    Správa

    Zveřejňujte novinky, odpovídejte na recenze a oslovte zákazníky na Googlu

Odpovědi na vaše dotazy

Moje firma nemá kamennou provozovnu. Můžu mít i tak Firemní profil?

Ano, profil můžete mít, i když vaše firma nemá fyzickou adresu. Podmínkou je, že máte se zákazníky osobní kontakt. Profil můžete mít také v případě, že jste hybridní firma – zákazníky obsluhujete na firemní adrese a navštěvujete je přímo, popř. jim produkty přímo doručujete. Profil si také můžete zřídit, pokud jste firma s obslužnou oblastí a zákazníky přímo navštěvujete nebo jim přímo doručujete produkty, ale na firemní adrese je neobsluhujete (jako např. instalatér nebo úklidová služba).

Podívejte se, jak založit a ověřit profil, pokud jste firma s obslužnou oblastí.

Mám kamennou provozovnu, ale nabízím také online služby. Jak to můžu ukázat ve svém profilu?

Pokud nabízíte služby na místě i online, ve svém firemním profilu to můžete ukázat pomocí atributů.

Další informace o tom, jak ukázat nabízené online služby

Můžu odpovídat na recenze z Firemního profilu?

Ano, na recenze můžete odpovídat, pokud se přihlásíte k účtu. Odpověď se zobrazí ve Vyhledávání a v Mapách Google hned pod danou recenzí a bude označena štítkem „Odpověď vlastníka“.

Další informace o odpovídaní na recenze