Přeskočit na obsah

restaurant icon

Ukažte, čím je vaše restaurace výjimečná

Pomozte zákazníkům na Googlu najít vaši restauraci nebo jinou gastronomickou provozovnu – představte jim menu a fotky a informujte je o hygienických opatřeních. Aktivujte si v profilu i přijímání rezervací, aby se mohli přijít v klidu najíst.
Hlavní obrázek restaurace – obrázek firemního profilu restaurace na mobilním zařízení

Zvýrazněte důležité informace

Informujte zákazníky o službách, které nabízíte, jako je stravování na místě, jídlo s sebou nebo rozvoz, a také o bezpečnostních opatřeních, která jste ve firmě zavedli.

Obrázek profilu restaurace s nabídkou služeb – konzumace jídla uvnitř není možná, možnost zakoupení jídla s sebou nebo jeho doručení

Sdílejte svá nejlepší jídla i jídelní lístek

Přidejte fotografie jídelního lístku a nejlepších pokrmů. Zákazníci tak snadněji zjistí, co nabízíte. Můžete je přilákat i na různé speciální nabídky nebo slevy.

Obrázek nejlepších položek ve Firemním profilu s nejlepšími jídly a menu: hovězí žebírka, sendvič s trhaným vepřovým, uzený bůček se sýrovými těstovinami

Umožněte zákazníkům vytvářet rezervace

Služba Rezervace přes Google umožní zákazníkům zarezervovat si stůl přímo z vašeho profilu.

Obrázek Firemního profilu na mobilním zařízení s tlačítky pro rezervaci stolu a zápis na čekací listinu.

Ukažte to nejlepší, co může vaše firma nabídnout

Bez dalších poplatků můžete oslovit více zákazníků pomocí Firemního profilu ve třech jednoduchých krocích.

  • one

    Založení

    Vytvořte si nový profil nebo upravte ten stávající, a to přímo ve Vyhledávání a v Mapách Google

  • two

    Personalizace

    Přidejte otevírací dobu, fotky a další informace a ukažte se zákazníkům v okolí

  • three

    Správa

    Zveřejňujte novinky, odpovídejte na recenze a oslovte zákazníky na Googlu

Odpovědi na vaše dotazy

Jak přidám a upravím atributy firmy, abych ukázal služby, které nabízím, například doručení nebo vyzvednutí?

Pomocí atributů můžete zákazníkům sdělit, jaké služby nabízíte, například „jídlo na místě“ nebo „vyzvednutí venku“. Můžete také uvést bezpečnostní opatření, která váš podnik zavedl, například „vyžaduje se rouška“, „zaměstnancům kontrolujeme teplotu“ nebo „povrchy se mezi návštěvami dezinfikují“. Přečtěte si, jak přidat nebo upravit atributy firmy.

Další informace o tom, jak upravit atributy

Jak upravím menu?

Menu aktualizujte, když změníte nabízené pokrmy nebo máte speciální nabídky či akce, abyste přilákali zákazníky. Přihlaste se do Firemního profilu. V nabídce nalevo klikněte na Info > Menu. Upravte nebo přidejte položky.

Další informace o aktualizaci menu

Jak můžu v profilu přijímat objednávky na jídlo?

Obchodníci v Austrálii, Brazílii, Indii, Kanadě, Německu a USA mohou spolupracovat s online poskytovateli objednávkových služeb a přijímat přes profily objednávky k vyzvednutí na místě nebo s doručením. Pokud už s nějakým ze stávajících partnerů Googlu spolupracujete, možnosti objednávání pokrmů by se vám měly v profilu objevit automaticky.