Přeskočit na obsah

retail icon

Ukažte, čím je váš obchod výjimečný

Díky Firemnímu profilu vás najdou lidé, kteří hledají to, co nabízíte. Umožní vám také komunikovat se zákazníky, kteří vyhledávají vaše zboží na Googlu. Informujte je, zda nabízíte vyzvednutí nebo doručení, zveřejňujte speciální nabídky, seznamy produktů a další informace.
Obrázek Firemního profilu obchodu v mobilu, na kterém je název obchodu, adresa, otevírací doba, bezpečnostní a zdravotní doporučení, telefon a adresa webu.

Sdílejte fotografie svých produktů

Vystavte fotky svých nejnovějších produktů a svého obchodu a zaujměte zákazníky, kteří najdou váš profil.

Obrázek Firemního profilu, na kterém je nápis „Podívejte se, co je v obchodě“, několik uměleckých předmětů a ve spodní části otázky a odpovědi

Nabídněte více způsobů nakupování

Informujte o tom, zda nabízíte možnosti jako vyzvednutí venku nebo doručení.

Obrázek Firemního profilu na mobilním zařízení s nabídkou služeb – možnost dodání zboží a vyzvednutí venku, ale nikoli nákupu přímo v obchodě. Otevírací doba a partneři pro objednávání a vyzvednutí.

Oslovte své zákazníky

Přivítejte lidi, kteří vás najdou online, pomocí příspěvků o slevách, nových produktech a nadcházejících akcích. Zákazníky tak přesvědčíte, aby si vybrali právě vás. Můžete se s nimi navíc spojit i prostřednictvím přímých zpráv a recenzí.

Obrázek Firemního profilu s příspěvkem propagujícím speciální nabídky, akce a novinky. V příspěvku je fotka polštářů v obývacím pokoji a na židli a text: „Nové barvy povlaků na polštáře skladem“.
 Objednejte si!

Ukažte to nejlepší, co může vaše firma nabídnout

Bez dalších poplatků můžete oslovit více zákazníků pomocí Firemního profilu ve třech jednoduchých krocích.

  • one

    Založení

    Vytvořte si nový profil nebo upravte ten stávající, a to přímo ve Vyhledávání a v Mapách Google

  • two

    Personalizace

    Přidejte otevírací dobu, fotky a další informace a ukažte se zákazníkům v okolí

  • three

    Správa

    Zveřejňujte novinky, odpovídejte na recenze a oslovte zákazníky na Googlu

Odpovědi na vaše dotazy

Jak mohu zákazníkům ukázat produkty, které mám na prodejně?

Využívejte službu Pointy from Google. Pointy se připojuje k vybraným systémům pokladních míst a automaticky přidává váš inventář z prodejny do Firemního profilu na Googlu.

Další informace o službě Pointy

Můžu v profilu nastavit různou provozní dobu pro různé služby?

Ano. Pokud poskytujete zvláštní služby s různou provozní dobou (např. máte speciální otevírací dobu pro seniory nebo pro doručování a vyzvedávání zboží), můžete místo zvláštní otevírací doby nastavit další podrobnosti o otevírací době.

Přečtěte si, jak nastavit další podrobnosti o otevírací době.

Jak přidám a upravím atributy firmy, abych ukázal služby, které nabízím, například doručení nebo vyzvednutí?

Pomocí atributů můžete zákazníkům sdělit, jaké služby nabízíte, například „jídlo na místě“ nebo „vyzvednutí venku“. Můžete také uvést bezpečnostní opatření, která váš podnik zavedl, například „vyžaduje se rouška“, „zaměstnancům kontrolujeme teplotu“ nebo „povrchy se mezi návštěvami dezinfikují“. Přečtěte si, jak přidat nebo upravit atributy firmy.

Další informace o tom, jak upravit atributy