Zaujměte své podporovatele v programu YouTube pro neziskové organizace pomocí videa
Objevte sílu vyprávění příběhů ve videích, ve kterých oslovíte celosvětovou veřejnost a budete moci propagovat své poslání. Za pomoci funkcí YouTube Giving (které jsou momentálně dostupné jen v USA) navíc podporovatelům usnadníte zasílání darů.
Výhody
Jak program YouTube pro neziskové organizace funguje
Získáte přístup k funkcím navrženým speciálně pro neziskové organizace:
- Karty s odkazy vám pomohou odkázat podporovatele na jakoukoli externí adresu URL
- Funkce YouTube Giving vám pomohou získávat finance a nabírat podporovatele
- Akademie pro autory přináší lekce přizpůsobené na míru neziskovým organizacím
Zjistěte, jak program YouTube pro neziskové organizace pomáhá zvyšovat povědomí, komunikovat s podporovateli a mnohem víc.
Charity: Water
Sociální, analytické a optimalizační nástroje od Googlu pomáhají organizaci charity: water vzdělávat podporovatele a šířit své poselství.
Van Gogh Museum
Van Goghovo muzeum dokáže za pomoci služby YouTube a programu Ad Grants účinně oslovovat nové návštěvníky muzea a zvyšovat povědomí o muzeu.
Special Olympics World Games
Organizace Special Olympics použila sadu Google Workspace ke koordinaci dobrovolníků a program Ad Grants k oslovení diváků během Světových her 2015.
Další nástroje na pomoc s oslovením publika
Společně s programem YouTube pro neziskové organizace vám i ostatní služby nabízené prostřednictvím programu Google pro neziskové organizace pomohou zvýšit povědomí a získávat finance.
Požádat o účet Google pro neziskové organizace
Až ověříme způsobilost vaší organizace, budete moci aktivovat služby Google, které nejlépe vyhovují vašim potřebám.
Máte dotazy nebo chcete zjistit, jak program YouTube pro neziskové organizace používat?
Až bude dokončeno ověření vaší neziskové organizace a bude vám aktivován program YouTube pro neziskové organizace, přečtěte si naše zdroje a časté dotazy, abyste program dokázali využít na maximum.