Oslovte více dárců na internetu za pomoci programu Google Ad Grants
Zaujměte dárce, zvyšte povědomí o své organizaci a nabírejte dobrovolníky za pomoci nekomerční inzerce ve Vyhledávání Google.
Program Ad Grants poskytuje v rámci nekomerční inzerce každý měsíc textové reklamy v hodnotě 10 000 $.
Výhody
Jak program Google Ad Grants funguje
Od Googlu dostanete každý měsíc příspěvek na nekomerční inzerci ve výši 10 000 $, který můžete využít na vytvoření textových reklam, a získáte přístup k nástrojům, které vám pomohou s vytvářením efektivních kampaní, jež se mohou zobrazovat ve Vyhledávání Google, když budou lidé vyhledávat informace související s vaší neziskovou organizací.
Zjistěte, jak Google Ad Grants pomáhá neziskovým organizacím oslovit více podporovatelů a zvýšit jejich ochotu darovat.
Direct Relief
Organizaci Direct Relief pomáhají nástroje od Googlu oslovovat více podporovatelů, odstraňovat překážky v darování a vizualizovat dopad její činnosti.
Kiva
Organizace Kiva pomocí YouTube motivuje svou komunitu tím, že povzbuzuje spolupracovníky, dobrovolníky a uživatele ke sdílení svých příběhů.
Fundación Todo Mejora
Nadace Fundación Todo Mejora s pomocí programu Google Ad Grants zasahuje při krizových situacích, do kterých se v celém Chile dostávají mladí lidé s orientací LGBT.
Další nástroje na pomoc s oslovením většího počtu dárců na internetu
Společně s programem Google Ad Grants vám i ostatní služby nabízené prostřednictvím programu Google pro neziskové organizace pomohou zvýšit povědomí a získávat finance.
Požádat o účet Google pro neziskové organizace
Až ověříme způsobilost vaší organizace, budete moci aktivovat služby Google, které nejlépe vyhovují vašim potřebám.
Máte dotazy nebo chcete zjistit, jak program Google Ad Grants používat?
Až bude dokončeno ověření vaší neziskové organizace a bude vám aktivován program Ad Grants, přečtěte si naše zdroje a časté dotazy, abyste program dokázali využít na maximum.