Special Olympics World Games

Organizace Special Olympics poskytuje celoroční sportovní tréninky a pořádá sportovní soutěže pro děti i dospělé s mentálním postižením.Díky její práci mají postižení sportovci možnost rozvíjet svou tělesnou zdatnost, ukázat odvahu a zúčastnit se sdílení darů s celosvětovým společenstvím.

Velikost operace

Medium

Sektor

Sociální služby

Cíle

Měřit efektivitu svých webů

Oslovit publikum

Zvýšit návštěvnost svého webu

Zvýšit povědomí

Získat odběratele

Služba

Google Workspace pro neziskové organizace

Google Ad Grants

YouTube pro neziskové organizace

Fotografie

Special Olympics

Web

https://www.specialolympics.org/

Výzva

Světových speciálních olympijských her 2015 v Los Angeles se zúčastnilo 6500 sportovců ze 165 zemí, kteří při soutěžení v 25 sportovních disciplínách předvedli, jak vypadá skutečná odvaha, radost a odhodlání.

K uspořádání této velké události bylo zapotřebí dát rychle dohromady 30 000 dobrovolníků, postarat se o 500 000 diváků a sehnat dary v hodnotě několika desítek milionů dolarů.

Příběh

Při pořádání Světových her v roce 2015 využila organizace Special Olympics sadu Google Workspace ke koordinaci dobrovolníků. Také využila program Ad Grants k oslovení diváků na internetu, přičemž své cílové publikum analyzovala pomocí Google Analytics.

„Naším posláním je zvyšovat povědomí o znevýhodněných lidech, které vede k jejich přijetí a začlenění do společnosti. To však obnáší nutnost oslovit našimi úžasnými příběhy co nejvyšší počet návštěvníků. Díky Googlu jsme dokázali zjistit, s kým vlastně komunikujeme, a zároveň jsme získali publikum z celého světa, které naše poselství šíří dále.“

Patrick McClenahan, prezident a generální ředitel Special Olympics World Games 2015

Dopad

Kampaň Ad Grants na web organizace Special Olympics přilákala 44 % nových uživatelů a zajistila polovinu z celkového počtu nově zaregistrovaných odběratelů.

Díky Google Analytics získala organizace také představu o chování návštěvníků webu a mohla měřit množství a zdroje vygenerovaných uživatelských interakcí.

Díky využití Studia YouTube v Los Angeles dokázala organizace i s velmi omezeným rozpočtem vytvořit poutavá videa, která pomohla ještě více rozšířit povědomí o její činnosti.

Zjistěte, jak další organizace využívají možnosti služeb Google pro neziskové organizace.