WaterAid

Organizace WaterAid zlepšuje životní situaci nejchudších lidí a lidí na okraji společnosti tím, že jim zajišťuje přístup k pitné vodě, bezpečným toaletám a hygieně.

Velikost operace

Large

Sektor

Mezinárodní a zahraniční události

Cíle

Služba

Google Workspace pro neziskové organizace

Google Ad Grants

YouTube pro neziskové organizace

Fotografie

WaterAid

Web

https://www.wateraidamerica.org/

Výzva

Pro vzájemnou spolupráci zaměstnanců a dobrovolníků organizace WaterAid je zcela nezbytná možnost bezproblémové komunikace. K ukončení krize v oblasti vody a sanitace musí organizace WaterAid budovat povědomí o této problematice, aby pro její současné příznivce i nadále zůstala hlavní prioritou. Přitom je také potřeba oslovovat potenciální nové dárce.

Příběh

Organizace WaterAid oslovuje publikum různými způsoby na YouTube. Zábavný a vtipný virální obsah přitahuje mladší diváky, zatímco videa od místních poboček lidem představují její celosvětové programy.

Dalším neocenitelným zdrojem je Disk Google, který zaměstnancům umožňuje používat důležité soubory z libovolného zařízení nebo místa. Pro spolupráci 38 poboček na šesti kontinentech je to nesmírně důležité.

Organizace WaterAid používá také službu Google Analytics v kombinaci se Správcem značek Google. Umožňuje jí lépe sledovat návštěvnost, například ji vyhodnocovat podle jednotlivých uživatelů, nikoli jen podle zařízení, a mnohem lépe tak porozumět konverzní trase na webu WaterAid.

„Podnikový přístup k nástrojům Google poskytuje neziskovým organizacím integrovaný systém, který jim umožňuje vytvářet, cílit, propagovat a měřit sdělení adresovaná klíčovému publiku a soupeřit tak s téměř neomezenými zdroji velkých korporací.“

Tiffany Langstonová, manažerka pro komunikaci, WaterAid

Dopad

Nástroje dostupné v rámci programu Google pro neziskové organizace umožnily organizaci WaterAid vytvářet působivější a interaktivnější obsah, což vedlo k těsnějšímu spojení s novými dárci. Analýza online publika organizaci WaterAid také umožnila optimalizovat web pro nejlepší uživatelský dojem. Díky veškeré této podpoře organizace WaterAid během minulého roku dokázala zajistit pitnou vodu dvěma milionům lidí a sanitární zařízení třem milionům lidí.

Zjistěte, jak další organizace využívají možnosti služeb Google pro neziskové organizace.