Sektor
Veřejné, sociální benefity
Cíle
Generovat obsah na YouTube
Najít dárce
Zvýšit povědomí
Získat finance
Výzva
Organizace Kiva dodává mikrofinancování osobní rozměr tím, že spojuje poskytovatele půjček z celého světa s příjemci. Lidé tyto půjčky využívají jako úvěry na rozvoj svého podnikání. Aby organizace Kiva tyto skupiny lidí dokázala spojit, potřebovala svou organizaci rozšířit a informovat svět o své důležité práci.
Příběh
Organizace Kiva svou činnost začala inzerovat prostřednictvím Ad Grants a tato propagace se rychle stala největším zdrojem návštěvnosti jejích webových stránek. Když potenciální věřitelé zkoumají, jak se zapojit do projektů mikrofinancování, dokáže organizace Kiva generovat vysoce kvalifikované potenciální zájemce. Organizace Kiva je schopná najít lidi, kteří již o její činnost mají zájem a chtějí se do ní zapojit.
Organizace Kiva také povzbuzuje svou komunitu prostřednictvím YouTube tím, že své spolupracovníky, dobrovolníky a uživatele nabádá, aby každý den vytvářeli videa a nahrávali je na YouTube.
„Společnost Google a její nástroje, které v organizaci Kiva používáme každý den, nám pomáhají sloužit více než 2,1 milionu lidí z celého světa a poskytovat půjčky v hodnotě více než 890 milionů dolarů zemědělcům, podnikatelům a studentům, kteří se snaží splnit si svůj sen.“
Buckley White, manažer marketingu produktů, Kiva
Dopad
Cynthia, farmářka a samoživitelka se dvěma dětmi na venkově v Zimbabwe, využila úvěr od organizace Kiva k tomu, aby své plodiny ochránila před rekordním suchem v zemi.
Cynthia svá políčka s okrou, sladkými bramborami a kukuřicí pomocí systému potrubí a vodního čerpadla připojila k zavlažovacímu jezírku. Půjčka od organizace Kiva v hodnotě 1 000 $ poskytnutá 35 věřiteli z celého světa jí umožnila zakoupit palivo na pohon čerpadla a uchránit tak plodiny před uschnutím.
Část ze zisku farmy využívá Cynthia k uhrazení školného dětem a také k zaplacení svého dalšího vzdělávání. Jako mladistvá musela školu přerušit, ale pracuje na tom, aby si dokončila maturitu a byla tak dobrým příkladem pro své děti a další mladé dívky.
„Život bez vzdělání je jako rostlina bez vody. Stůj co stůj se proto snažím, aby mé děti mohly chodit do školy,“ říká Cynthia.