Natural Resources Defense Council

NRDC si klade za úkol chránit celou Zemi – lidi, rostliny, zvířata a přírodní systémy, na kterých závisí veškerý život.

Velikost operace

Large

Sektor

Životní prostředí a zvířata

Cíle

Vizualizovat data na mapě

Zvýšit povědomí

Získat finance

Služba

Google Workspace pro neziskové organizace

Google Ad Grants

Fotografie

NRDC, Point Loma, Kip Evans

Web

https://www.nrdc.org/

Výzva

NRDC si uvědomuje, jaký má při vzdělávání veřejnosti a získávání podpory pro environmentální politiku význam zprostředkování příběhů. Při svém úsilí o ochranu Země potřebuje NRDC jako jedna z největších a nejvlivnějších organizací na ochranu životního prostředí efektivně komunikovat, rozumět získaným údajům a zvyšovat návštěvnost svých webových stránek.

Příběh

Vizualizací dat a zvyšováním návštěvnosti svého webu NRDC rozšiřuje obecné povědomí o problémech životního prostředí, které se týkají nás všech. Při informování o problematice organizaci NRDC ve všech fázích pomáhají nástroje Google pro neziskové organizace.

Mapy Google a Google Earth organizaci NRDC umožňují prezentovat problematiku životního prostředí mnohem poutavějším a srozumitelnějším způsobem.

A když organizace NRDC hlásá své poselství prostřednictvím sady G Suite, služba Google Analytics jí pomáhá zjistit jeho dopad. YouTube je pro tuto organizaci cenná platforma, která jí umožňuje organicky získávat obrázky a videa o klíčových problémech. Svou činnost se také snaží propagovat pomocí programu Ad Grants.

„V prvních týdnech po havárii plošiny Deep Horizon organizace NRDC pomocí kanálu YouTube ukázala alarmující snímky... Naše video Yours Truly, BP získalo bez jakékoliv placené propagace více než 100 000 zhlédnutí.“

Kim Ranneyová, ředitelka pro obsahový marketing, NRDC

Dopad

Nástroje Google pro neziskové organizace umožnily organizaci NRDC prezentovat své poselství současnému a novému publiku. Díky službě Google Ads se počet návštěv webu organizace zvýšil o 7,7 milionu, což odpovídá inzertní hodnotě 5,3 milionu dolarů.

NRDC se přesvědčivým vizuálním vyprávěním snaží vzdělávat, inspirovat a angažovat nové publikum. K oslovení co největšího počtu lidí využívá svůj kanál YouTube. Po úniku ropy v Mexickém zálivu v roce 2010 dosáhlo video o dopadu tohoto neštěstí na lidi a přírodu více než 100 000 zhlédnutí, a to bez jakékoliv placené propagace.

Zjistěte, jak další organizace využívají možnosti služeb Google pro neziskové organizace.