Časté dotazy
Odpovědi na časté dotazy.
Co je program Google Ad Grants?
Google Ad Grants usnadňuje spojit lidi s dobrou věcí, na které jim záleží. Podporuje neziskové organizace splňující kritéria tím, že jim poskytuje kredit na inzerci ve vyhledávání v hodnotě až 10 000 $ měsíčně.
Jak program Google Ad Grants funguje?
Když máte účet Google Ad Grants, vytváříte reklamy, které se budou zobrazovat ve Vyhledávání Google. Reklamy vaší organizace se budou zobrazovat buď samostatně, nebo na pozicích pod placenými reklamami. Můžete takto zobrazovat textové reklamy na stránkách výsledků vyhledávání na Google.com.
Další informace o fungování programu Ad Grants najdete v centru nápovědy.
Je možné mít účet Ad Grants a současně s ním i standardní placený účet Google Ads?
Ano, standardní účet je skvělý způsob, jak rozšířit svůj zásah a získat přístup k dalším funkcím, jako jsou remarketing, grafické reklamy nebo videoreklamy. Vaše účty nebudou soutěžit mezi sebou, protože reklamy z programu Ad Grants mají samostatnou aukci po placených reklamách.
Jsme malá nezisková organizace. Můžeme i tak soutěžit s velkými organizacemi na Google.com a využívat program Google Ad Grants?
Ano, služba Google Ads odměňuje relevanci. Malé, místní organizace v programu Ad Grants, které používají lokální cílení a lokálně specifická klíčová slova, se mohou klidně zobrazovat před velkými, národními organizacemi. Neziskové organizace, které se chtějí odlišit od ostatních, obzvláště během klíčových období (jako na konci roku, kdy dárci otevírají peněženky více než obvykle), mohou zvážit investování do standardního účtu Google Ads, aby rozšířily svůj zásah.
Můžeme zobrazovat reklamy jen v jedné lokalitě?
Ano. Geografické cílení vám umožňuje zobrazovat reklamy jen lidem v zadané oblasti.
Můžete vybrat města, státy, provincie, metropolitní oblasti, země a regiony podle své volby. Jen je důležité při nastavování geografického cílení pro vaše kampaně dodržovat požadavky zásad pro geografické cílení.
Jaké jsou požadavky na účast v programu Google Ad Grants?
Pokud se vaše organizace chce účastnit programu Google Ad Grants, musí se jednat o způsobilou neziskovou organizaci, musí mít velmi kvalitní web odpovídající našim zásadám pro weby a musí být schopna zajistit dodržování programových zásad.
Kolik program Google Ad Grants stojí?
Za kampaně v Ad Grants nic neplatíte. Když se do programu kvalifikujete, získáte rozpočet 10 000 $ měsíčně na inzerci ve vyhledávání, který můžete využívat v různých kampaních. Nevyčerpaný kredit se nepřevádí do dalšího měsíce.
Jakmile program Ad Grants aktivujete, rozpočet na inzerci se ve vašem účtu objeví rovnou, není nutné o něj žádat Google.
Musíme každý měsíc utratit celých 10 000 $, abychom si účet Ad Grants udrželi?
Ne, nejsou žádné požadavky na čerpání.
Jak můžeme požádat o přijetí do programu Google Ad Grants?
Přečtěte si požadavky na způsobilost a podejte přihlášku do služby Google pro neziskové organizace. Podívejte se na toto návodné video, jak probíhá proces přihlášky od začátku do konce.
Jak se přihlašujeme do služby Google Ad Grants?
Jakmile budete přijati do programu Ad Grants, budete moci přistupovat ke svému účtu prostřednictvím platformy Google Ads. Přejděte na ads.google.com a přihlaste se pomocí e-mailové adresy, kterou jste použili k registraci do programu Google pro neziskové organizace.